Kasumović izdominirao ministra Isaka, ali samo u krivičnim prijavama: Gradonačelnik novcem građana kupuje cvijeće, pa broji lajkove umjesto da radi svoj posao

Kasumović izdominirao ministra Isaka, ali samo u krivičnim prijavama: Gradonačelnik novcem građana kupuje cvijeće, pa broji lajkove umjesto da radi svoj posao

Čini se da je dobro zaboljelo Fuada Kasumovića to što je neko konačno ukazao na njegove laži, pa je tako preko svojih podobnih portala pokušao umanjiti štetu i ponovo slagati javnost o podjeli cvijeća za 8. mart.

Iako smo još jučer otkrili kako je zenički gradonačelnik podjelom cvijeća u gradskoj administraciji pokušao iskopirati gestu ministra za prostorno uređenje, promet i komunikacije i zaštitu okoline Arnela Isaka, Kasumović i njegov tim pokušali su to opravdati objavama na portalima u njegovom vlasništvu. Sama činjenica da je osjetio potrebu da odgovori na dokaze o tome da kopira druge, kako bi se pokušao dopasti građanima, govori dovoljno o tome koliko je to zapravo istina i koliko Kasumović ponovo napada druge da bi pokušao zaraditi jeftine poene.

Pohvalio se on i činjenicom da je prikupio 1.500 reakcija građana na objavu sa Facebook stranice, dok je ministar Isak prikupio “samo” 293 lajka. Zakazala je i u ovom slučaju matematika samoprozvanog “kralja i eksperta”, pa nije vidio da sa sedam puta manje pratitelja ministar Isak zapravo, procentualno, ima i više reakcija. Tačnije, da se umjesto milionskih projekata bavi kupovinom Facebook lajkova, prema trenutnoj statistici, ministar Isak bi imao gotovo 3.000 lajkova na istu ovu objavu. Također, ukoliko za sedam puta umanjimo broj kupljenih Kasumovićevih lajkova, koliko puta manje pratitelja ima Isak, vidjet ćemo da bi na ovaj broj pratitelja zenički gradonačelnik ostvario svega 214 lajkova, čime je ministar Isak u prednosti za 80 lajkova.

Ipak, ono što je zaboravio napomenuti Kasumović jeste činjenica da je lako novcem građana kupovati lajkove, reakcije, stranice i pratitelje na Facebooku, pa je pored kupovine većeg dijela od gotovo 39 hiljada pratitelja na ovoj društvenoj mreži platio i reakcije na ovu objavu. U svemu tome naravno nije teško prepoznati plaćene reklame kojim pokušava kupiti popularnost, pa jednostavnim pregledom ljudi koji su lajkali njegove objave možemo vidjeti da su to ljudi iz Hrvatske, Slovenije, Njemačke, Austrije, a ne građani i građanke Zenice koji bi Kasumoviću trebali biti najveća dužnost i obaveza.

Tim praksama skloni su i njegovi mediji koji ga prate i koji su svoje stranice kupili od raznoraznih profila za prodaju, oglase, iznajmljivanje stanova, a onda kupovinom pratitelja i reakcija nastavili stvarati lažno veličanje Kasumovića i njegovih satelita. Već sama činjenica da svojim objavama pokazuju kako im je Kasumović u favoritima dovoljno govori čiji su to zapravo mediji i koliko imaju kredibiliteta optuživati bilo koga.

S druge strane, ministar Isak kojem, očigledno, populizam nije bitniji od iskrenog i časnog rada, na Facebook stranici sa 5 hiljada pratitelja pokazuje kako to izgleda kada iza njega stoje časni građani i građanke Zenice. A i u takvoj situaciji, bez kupljenih pregleda i sponzoriranih objava, Isak statistički stoji bolje, pa tako na osam puta manji broj pratitelja ostvaruje, u prosjeku, više lajkova nego Kasumović svojom kupovinom. I tako već tradicionalno, pa i samom podjelom cvijeća koju ministar Isak praktikuje od početka mandata i to vlastitim novce, a ne novcem građana i bez pretjerane samopohvale, jer tog dana su žene i borba za njihova prava važnije od lajkova, političkih protivnika i Facebook profila.

Uz sve ovo, zeničkom gradonačelniku nije bio dovoljan ni trošak Facebook kampanja pa je, vjerovatno opet preko leđa građana, jutros sebe “počastio” i objavom u Dnevnom Avazu, što na najbolje pokazuje njegovu bolesnu potrebu za samopromocijom i činjenicu da pokušava kupiti pažnju građana koji mu sve više pokazuju koliko je svojim kriminalnim aferama i mutnim radnjama izgubio podršku.

I u svemu tome, umjesto da se bavi problemima građana i radi svoj posao, obezbjeđuje prosperitet Zenici i njenim građanima, Kasumović se bavi brojanjem lajkova i objavama na portalima. Dok ministarstvo koje vodi ministar Isak priprema milionske projekte u cijelom Zeničko-dobojskom kantonu, dok je isto to ministarstvo u Zenicu uložilo više truda i novca nego što Kasumović može za još dva mandata, zeničkom gradonačelniku važnija je njegova lična promocija.

Jedina istina, u cijeloj ovoj priči jeste da Kasumović jeste izdominirao ministra Isaka, ali u krivičnim prijavama, hapšenjima, kriminalnim aferama, jer u šest godina mandata ima više krivičnih djela i zloupotreba položaja nego što ministar Isak ima godina.

A ko plaća sva ta (ne)djela, pa i promociju Kasumovića, koliko ona košta građanke i građane Zenice, od čijeg novca je nabavio cvijeće, ostaje da vidimo…

Izvor: provjereno.ba